Xerrada: 'El #9N volem votar #SíSí'

Antonio Baños (Nou Barris, Barcelona, 1967) és periodista. Ha set articulista en mitjans com Público o Eldiario.es i col·laborador del programa del 33 'Ànima' o d''Asuntos propios' (RNE). També és autor dels llibres 'La economía no existe' (2009), 'Posteconomía' (2012) i 'La rebel·lió catalana' (2013), aquest darrer sobre els motius que han dut a milers de catalans, en els darrers anys, a voler construir un nou estat. És membre de l'associació Súmate, que vol representar els independentistes de diversos origens.

Jordi Navarro (Girona, 1971) va ser cap de llista per la CUP Girona en les darreres eleccions municipals i avui en dia exerceix de regidor. Llicenciat en Geografia, és conserge mantenidor de professió. També és membre del Casal Independentista El Forn i de l'Associació de Veïns i Veïnes de Fontajau.

Els dos ponents parlaran de l'actual procés que viu el Principat de Catalunya, de les seves causes, de l'oportunitat que suposa i de la voluntat d'una bona part de la societat catalana de votar el proper 9 de novembre.