ACTE DE PRESENTACIÓ DE LA CANDIDATURA DE LA CUP TORELLÓ - SOM POBLE

Ahir dissabte dia 6 dabril, l’assemblea local de la CUP Torelló – Som Poble vàrem presentar les 27 persones que integraran la candidatura que ens representarà a les properes eleccions municipals. A diferència d’altres opcions municipals, el nostre grup no havia volgut confirmar cap nom, tampoc el del cap de llista, fins haver tancat la totalitat del grup per evidenciar que cadascuna de les persones que l’integren tenen el mateix pes i importància independentment de les jerarquies imposades per la llei electoral.

La llista presentada i ratificada per l’assemblea local l’encapçalarà de nou en Cesc Manrique, enguany formant tàndem amb la «Doctora Casals». Els seguiran en «Cucu» Casanova, l’Elena Crespi, en Jordi Casas i l’Eli Currius. Altres noms destacats són els de l’Arnau Segura (expresident dels Deixebles de Sant Feliu), en «Nyacu» Vinyes (president del Club de Futbol Torelló) o la Montse Ayats (presidenta de l’Associació d’Editors en Llengua Catalana i exregidora d’ICV). En Lluís Toneu, l’altre regidor què actualment ens representa, tancarà la llista ocupant la posició número 17.

La llista està configurada paritàriament en cremallera i a nivell d’ajuntament compta amb persones amb experiència de govern, d’oposició i de gestió tècnica municipal. També aglutina diferents noms del teixit associatiu i comercial local, així com activistes del món cultural, social i polític. En definitiva un grup compromès, divers i responsable que té per objectiu poder governar.

L’acte conduit per la Núria Sellarès va fer quedar petita la sala d’actes del Casal Cívic de la Gent Gran i també va servir per fer un repàs de la feina feta pel nostre grup municipal durant el mandat 2015-2019. Entre altres aspectes, es va evidenciar en xifres que amb molta diferència som el grup de l’oposició que ha presentat més mocions i per tant propostes en els últims quatre anys. Finalment també es va presentar el codi ètic amb què s’han compromès totes les persones que formen part de la candidatura presentada.

En els propers dies la nostra candidatura començarà a presenta el programa polític i les diferents propostes de govern.

Per qualsevol aclariment podeu contactar amb nosaltres a través del correu electrònica cuptorelló[email protected].