Notícies de Torelló

El ple del passat 25 de juny va estar marcat per les reivindicacions de part de la plantilla de l’Ajuntament que sol·licita millores laborals i la d’un grup de veïnes del Barri de Montserrat que reclama recuperar la parada de bus del carrer Girona / plaça dels Lleons. Aprofitant aquesta circumstància, el nostre grup va reclamar un cop més la necessitat d’obrir els plens a la ciutadania perquè hi pugui participar directament. Pel que fa a les intervencions, aquestes foren les més destacades dels nostres regidors i regidora:

Aquestes foren les intervencions més destacades del nostre grup en el ple ordinari que es va
celebrar el passat dilluns 28 de maig a la Sala noble de Can Parrella de l’Ajuntament de Torelló.
Els nostres regidors i regidores van continuar exhibint un immens llaç groc en record dels
presos i presos polítics, així com de les persones exiliades.
Dos dels punts més destacats del ple van ser les dues mocions presentades pel nostre grup
municipal. La primera d’elles, aprovada per unanimitat, va posar de manifest el caràcter

Aquestes foren les intervencions més destacades dels nostre grup en el ple ordinari que es va celebrar el passat dilluns 26 d’abril a la Sala noble de Can Parrella de l’Ajuntament de Torelló.

Aquestes foren les intervencions més destacades dels nostres regidors i regidora en el ple ordinari que es va celebrar el passat dilluns 26 de febrer a la Sala Noble de Can Parrella de l’Ajuntament de Torelló.

Aquestes foren les intervencions més destacades dels nostres regidors i regidora en el ple ordinari que es va celebrar el passat dilluns 29 de gener a la Sala Noble de Can Parrella de l’Ajuntament de Torelló.

Després que l’equip de govern decidís penjar la bandera espanyola a l’antiga casa de la vila arrel del requeriment rebut pel jutjat contenciós administratiu número dotze de Barcelona, des de l’Assemblea Local de la CUP Torelló – Som Poble volem manifestar els següent:

Ahir dimecres, tal i com estava previst, el grup municipal de la CUP Torelló - Som Poble ens vam reunir amb els veïns del carrer Rocaprevera al Casal de la Gent Gran per iniciar el procés de mediació entre aquests i el bar Atmosfera. Dues hores abans de la reunió però, els propietaris de l'establiment ens van comunicar-nos la decissió irrevocable de tancar el proper 30 de juliol, per tant la trobada no va poder seguir el guió previst.

El punt més calent del ple fou el debat entorn a la política de l'equip de govern de supressió de l'oci nocturn. Després de la decissió unilateral de CIU i FEM d'obligar a tancar l'Atmosfera a la una de la nit, el nostre grup va exposar que la solució per fer front a les molèsties que poden generar els bars no passa per anar tancant projectes i negocis. La solució passa per assumir responsabilitats, per asseure i mediar amb les parts enfrontades, i per procurar posar mesures efectives sobre la taula.

Resum de les intervencions més destacades dels nostres regidors en el ple ordinari del dilluns dia 29 de maig de 2017:

Ple ordinari 27 de març de 2017

Resum de les intervencions més destacades dels nostres regidors en el ple ordinari del dilluns dia 27 de març de 2017:

Pàgines