Notícies de Torelló

Ahir dissabte dia 6 dabril, l’assemblea local de la CUP Torelló – Som Poble vàrem presentar les 27 persones que integraran la candidatura que ens representarà a les properes eleccions municipals. A diferència d’altres opcions municipals, el nostre grup no havia volgut confirmar cap nom, tampoc el del cap de llista, fins haver tancat la totalitat del grup per evidenciar que cadascuna de les persones que l’integren tenen el mateix pes i importància independentment de les jerarquies imposades per la llei electoral.

Aquestes foren les intervencions més destacades del nostre grup en el passat ple ordinari  corresponent al mes de febrer que es va celebrar el dilluns 25 del mes passat a la Sala noble de Can Parrella de l’Ajuntament de Torelló.

Aquestes foren les intervencions més destacades del nostre grup en el ple ordinari que es va celebrar el passat dilluns 28 de gener a la Sala noble de Can Parrella de l’Ajuntament de Torelló.

El ple d’ahir 23 de juliol va estar marcat per la presència de la filla de mesos de la regidora Lena Crespi en la nostra bancada. La regidora va denunciar que les mares que acaben de parir i volen alletar el seu nadó, no poden deixar d’assistir al ple perquè no poden delegar el vot ni ser substituïdes temporalment.

El ple del passat 25 de juny va estar marcat per les reivindicacions de part de la plantilla de l’Ajuntament que sol·licita millores laborals i la d’un grup de veïnes del Barri de Montserrat que reclama recuperar la parada de bus del carrer Girona / plaça dels Lleons. Aprofitant aquesta circumstància, el nostre grup va reclamar un cop més la necessitat d’obrir els plens a la ciutadania perquè hi pugui participar directament. Pel que fa a les intervencions, aquestes foren les més destacades dels nostres regidors i regidora:

celebrar el passat dilluns 28 de maig a la Sala noble de Can Parrella de l’Ajuntament de Torelló.
Els nostres regidors i regidores van continuar exhibint un immens llaç groc en record dels
presos i presos polítics, així com de les persones exiliades.
Dos dels punts més destacats del ple van ser les dues mocions presentades pel nostre grup
municipal. La primera d’elles, aprovada per unanimitat, va posar de manifest el caràcter

Aquestes foren les intervencions més destacades dels nostre grup en el ple ordinari que es va celebrar el passat dilluns 26 d’abril a la Sala noble de Can Parrella de l’Ajuntament de Torelló.

Aquestes foren les intervencions més destacades dels nostres regidors i regidora en el ple ordinari que es va celebrar el passat dilluns 26 de febrer a la Sala Noble de Can Parrella de l’Ajuntament de Torelló.

Aquestes foren les intervencions més destacades dels nostres regidors i regidora en el ple ordinari que es va celebrar el passat dilluns 29 de gener a la Sala Noble de Can Parrella de l’Ajuntament de Torelló.

Després que l’equip de govern decidís penjar la bandera espanyola a l’antiga casa de la vila arrel del requeriment rebut pel jutjat contenciós administratiu número dotze de Barcelona, des de l’Assemblea Local de la CUP Torelló – Som Poble volem manifestar els següent:

Pàgines