Notícies de Torelló

Aquestes foren les intervencions més destacades dels nostre grup en el ple ordinari que es va celebrar el passat dilluns 26 d’abril a la Sala noble de Can Parrella de l’Ajuntament de Torelló.

Aquestes foren les intervencions més destacades dels nostres regidors i regidora en el ple ordinari que es va celebrar el passat dilluns 26 de febrer a la Sala Noble de Can Parrella de l’Ajuntament de Torelló.

Aquestes foren les intervencions més destacades dels nostres regidors i regidora en el ple ordinari que es va celebrar el passat dilluns 29 de gener a la Sala Noble de Can Parrella de l’Ajuntament de Torelló.

Després que l’equip de govern decidís penjar la bandera espanyola a l’antiga casa de la vila arrel del requeriment rebut pel jutjat contenciós administratiu número dotze de Barcelona, des de l’Assemblea Local de la CUP Torelló – Som Poble volem manifestar els següent:

Ahir dimecres, tal i com estava previst, el grup municipal de la CUP Torelló - Som Poble ens vam reunir amb els veïns del carrer Rocaprevera al Casal de la Gent Gran per iniciar el procés de mediació entre aquests i el bar Atmosfera. Dues hores abans de la reunió però, els propietaris de l'establiment ens van comunicar-nos la decissió irrevocable de tancar el proper 30 de juliol, per tant la trobada no va poder seguir el guió previst.

El punt més calent del ple fou el debat entorn a la política de l'equip de govern de supressió de l'oci nocturn. Després de la decissió unilateral de CIU i FEM d'obligar a tancar l'Atmosfera a la una de la nit, el nostre grup va exposar que la solució per fer front a les molèsties que poden generar els bars no passa per anar tancant projectes i negocis. La solució passa per assumir responsabilitats, per asseure i mediar amb les parts enfrontades, i per procurar posar mesures efectives sobre la taula.

Resum de les intervencions més destacades dels nostres regidors en el ple ordinari del dilluns dia 29 de maig de 2017:

Ple ordinari 27 de març de 2017

Resum de les intervencions més destacades dels nostres regidors en el ple ordinari del dilluns dia 27 de març de 2017:

Resum de les intervencions més destacades dels nostres regidors en el ple ordinari del dilluns dia 27 de febrer de 2017:

El punt més calent del ple fou la polèmica generada per l’article escrit per Santi Vivet al 9 Nou on vinculava l’Associació Cultural Deixebles de Sant Feliu amb tòpics que desprestigien no només l’entitat, sinó bona part de les festes populars del municipi. Podeu recuperar la nostra intervenció a través d’aquest enllaç.

Resum de les intervencions més destacades dels nostres regidors en el ple ordinari del passat dilluns dia 27 de gener de 2017:

Pàgines